Просмотр собрания по группе - Тема consumer

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 35  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
фев-2021Association rules in finance managementKrasnyuk, Maxim; Krasniuk, Svitlana
2023Color as a tool of influence on the consumerDubrivna, Antonina; Yermak, Inga; Kovalchuk, Ostap; Jingling, Ding
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2022Methodological foundations of creating a quality management system of business processes on the principles of sustainability at the fashion industry enterpriseBondarenko, S.
2019Out-of-date trends as the means of shaping the future of fashionPysarenko, N. M.; Afanasiyeva, A. O.
2020Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесівІвасенко, М. В.; Гврітішвілі, А. В.; Савіна, М. І.; Гаркава, Т. С.; Коллє, С. М.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
мая-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, Віталіна
ноя-2019Використання інструментів менеджменту якості у практичній діяльності підприємствБондаренко, Світлана Михайлівна; Марчук, Тетяна Ігорівна
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2022Дизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю брендуЄжова, О. В.; Яковлєв, М. І.
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.