Перегляд зібрання за групою - Теми consumer

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 7 до 26 із 35 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесівІвасенко, М. В.; Гврітішвілі, А. В.; Савіна, М. І.; Гаркава, Т. С.; Коллє, С. М.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
тра-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, Віталіна
лис-2019Використання інструментів менеджменту якості у практичній діяльності підприємствБондаренко, Світлана Михайлівна; Марчук, Тетяна Ігорівна
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2022Дизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю брендуЄжова, О. В.; Яковлєв, М. І.
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2018Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносокЧередніченко, Світлана; Остапенко, Наталія; Потанін, Станіслав
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2021Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуСідлецький, І.; Кротова, Т. Ф.; Паранько, Н.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.