Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [80] Главная страница коллекции Просмотр статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо-інноваційної інтерактивної платформи.

  • Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
  • Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
  • Секція 4. Сучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань
  • Секція 5. Міжнародне правове забезпечення розвитку студентських підприємницьких ініціатив

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 80
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Розвиток рухових якостей студентів спеціальної медичної групи засобами фітнесуПаришкура, Ю. В.; Єськова, Д. С.
2019Система мотивації персоналу як фактор розвитку організаціїЩербак, В. Г.; Георгієва, В. В.; Отуя, Омака Стефані
2019Становлення та розвиток оподаткування нерухомого майна в УкраїніМягких, І. М.; Войнілович, А. О.
2019Лізинг як ефективне джерело фінансування промислових підприємствМоргулець, О. Б.; Бабій, К. О.
2019Cross-functionality staff as one of the methods of increasing labor productivity at the enterpriseDovbush, V. I.; Kuzmenko, B.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2019Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"Ніфатова, О. М.; Шенєва, А. С.
2019Розвиток Luxury обслуговування клієнтів на підприємствах індустрії модиЩербак, В. Г.; Свінціцька, Н. Г.
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Розробка конкурентної стратегії ТОВ "НВО "ЕКМА-СТО"Довбуш, В. І.; Левицька, Д. Р.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M.; Zheltov, E.
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 80