Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [74] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До колекції увійшли матеріали, які містять дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо-інноваційної інтерактивної платформи.

  • Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
  • Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
  • Секція 4. Сучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 74
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2017Специфічні аспекти маркетингу у сфері надання послуг спортивними клубамиКозінець, А. І.; Щербак, В. Г.
2017Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
2017Маркетингові інновації як джерело формування конкурентних перевагДубініна, А. С.; Щербак, В. Г.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2017Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнтаГузенко, І. І.
2017Розробка стратегії маркетингуГончаренко, І. М.; Яковенко, А.
2017Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємстваГончаренко, І. М.; Рева, М. О.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2017Планування рекламної кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Організація маркетингової служби на підприємствіБєлік, Д. П.; Гончаренко, І. М.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2017Концепція удосконалення механізму інвестування інноваційного розвитку малого та середнього бізнесуСергачова, А. О.
2017Формування інноваційної політики підприємстваПримак, М. Ю.; Шкода, М. С.
2017Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємствМиронова, О. В.; Янковець, Т. М.
2017Ринок франчайзингу в Україні та світіЛукашевич, Т. С.; Щербак, В. Г.
2017Особливості інноваційних послуг в клініці естетичної медицини «Aesthetic consilium»Линок, І. О.; Янковець, Т. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 74