Перегляд зібрання за групою - Теми брендинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 59 із 59
Дата випускуНазваАвтор(и)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2019Cluster fundamentals for the development of integrated business structuresDudko, P.
2024DIgital art of rural China cultural heritage in agricultural product packaging designMeng, Kun; Yezhova, Olga; He, Xuemei
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2024Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus"Vasylieva, Olena; Pilyavets, Angelina
2023Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategyTytykalo, V. S.
2023Visual and graphic tools for effective communication in the context of the values of China's Belt and Road International InitiativeYuan, P.; Krotova, T. F.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіВергун, А. М.; Козінець, А. І.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2016Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послугПлисенко, Г. П.
2017Брендинг інтегрованих стуктур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2019Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємстваДудко, П. М.; Григорець, Л.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2020Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламіХиневич, Р. В.; Єрмоленко, Дмитро; Омельченко, Г. В.
2022Дизайн-проєктування основних компонентів айдентики брендуГальчинська, О. С.
2016Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOVФролов, І. В.; Гарбуза, Ю. О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.
2024Застосування PR-технологій в управлінні сучасною компанієюБугас, Наталія Валеріївна; Горошко, Ілля Вікторович
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2023Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійКуценко, Анастасія; Пустовіт, Марина; Васильєва, О. С.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2022Креативні технології та соціальні медіаЛісун, Я. В.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2012Місто з великої літериМадієвська, О. В.
2017Обґрунтування концептуальної моделі брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2023Особистий бренд дизайнера: як вдало зарекомендувати себе та виділитися серед конкурентівПрусак, Володимир; Цундер, Ольга; Супрун, Софія
2022Особливості брендингу в туристичній галузіКостинець, В. В.; Мадера, С. Г.
2015Особливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустріїФролов, І. В.; Колосніченко, М. В.; Пашкевич, К. Л.
2024Особливості сучасного фірмового стилю компанії Coca-ColaКротевич, О. В.; Петренко, Ірина
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2024Принт як елемент фірмового стилю та відображення ідеї брендуВережак, Віталіна; Романчук, Вадим; Хиневич, Руслана
2017Проблематика розвитку українського бренд-дизайну з урахуванням світових тенденційПшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.; Шаплай, А. І.
2017Протиріччя та типологізація взаємодії інтегрованих структур бізнесу: брендинговий аспектНіфатова, О. М.
чер-2024Редизайн графічного комплексу до музичного альбомуЄжова, О. В.; Калашник, Ірина Олегівна
кві-2024Реклама та брендинг в готельно-ресторанному бізнесіСтепанова, О. А.; Масюткін, А. С.
2018Розвиток інтегрованих структур бізнесу на засадах брендингуЛабурцева, О. І.
2017Розробка авторської моделі брендингу в умовах ринкової ситуації в УкраїніКолосніченко, М. В.; Мамай, К. І.; Фролов, І. В.
2022Розробка айдентики іспанського ресторану "KORMINAS"Овчарек, Володимир; Бєляєва, Катерина; Батрак, Вадим; Шаповал, Анатолій
2018Розробка бренду модного одягу в умовах сучасної української фешн-індустріїФролов, Іван; Колосніченко, Марина
чер-2024Розробка фірмового стилю для music cafeКротова, Тетяна Федорівна; Тюрменко, Катерина Олександрівна
2024Розробка фірмового стилю для туристичної агенції «Їдьмо!»Кротова, Тетяна Федорівна; Голубченко, Віолетта Вадимівна
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2019Стан та тенденції розвитку сучасного підприємництваДенисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Борецька, Н. П.; Мігус, І. П.; Рустамбеков, Гаджиага; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Тітаренко, Г. Б.; Бистряков, І. К.; Воронкова, Т. Є.; Бугас, Валерій Васильович; Шацька, Зорина Ярославівна; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Будякова, О. Ю.; Бугас, Василь Валерійович; Толкачева, Е. Г.; Липская, А. О.; Ліщук, В. В.; Клиновий, Д. В.; Петровська, І. О.; Дадашев, Эльмар; Коваль, Я. С.; Бреус, Світлана Василівна; Зимбалевська, Ю. В.; Костинець, Ю. В.; Костинець, В. В.; Ніфатова, О. М.; Крапівіна, Г. О.; Янковець, Т. М.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Шульга, В. М.; Бабіна, Наталія Олександрівна; Натрошвілі, Георгій Робертович; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Предко, І. Ю.; Тітаренко, О. В.; Якушко, П. С.; Григорчук, Д. В.; Кузьменчук, І. В.; Новіков, Д. В.; Мамедова, Егяна
гру-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, І. Ф.
2023Тенденції дизайну корпоративного одягу для закладів вищої освітиМазнєв, Євген; Тєлушкіна, Ольга; Свєтлічна, Катерина
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2022Туристична послуга як специфічний об’єкт брендингуКостинець, В. В.; Юрченко, М. М.
2022Туристичне краєзнавство: Гадяч та його околиціГринюк, Діана Юріївна; Степанець, І. О.; Борисова, Оксана Володимирівна
2023Управління брендом компаніїКасич, Алла Олександрівна; Ядвигун, Дмитро Юрійович
2017Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управлінняНіфатова, О. М.
2024Індивідуалізація в дизайн-проєктуванні корпоративного одягу для ЗВОМазнєв, Євген; Заярнюк, Інна
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.