Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингова стратегія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 30 із 30
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2020Бізнес-аналіз ринку нерухомості УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Мороз, А. Ю.
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
7-лис-2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Галина; Борисенко, Анастасія
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2024Маркетингові комунікації промислових підприємств під час воєнного стану: збереження конкурентоспроможності та стратегії підвищення ефективностіІванов, А. О.
лип-2023Маркетингові стратегії у діяльності туристичного підприємстваВартанова, О. В.; Кирильчук, Анастасія Сергіївна
гру-2021Методи підвищення ефективності ігрової економікиПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
29-чер-2024Організаційні основи туристичної діяльностіПузирьова, П. В.; Дулепко, Максим Олегович
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2023Особливості формування політики просування на міжнародних ринкахЖигалкевич, Ж. М.; Романовська, В. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Розробка адаптивної стратегії маркетингуГотра, В. В.; Філін, Ю. І.
2025Розробка маркетингової стратегії підприємства легкої промисловості (на прикладі Goldi)Шіковець, Катерина Олексіївна; Савоченко, Марія Олегівна
2023Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послугСубот, Т. П.; Євсейцева, О. С.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2013Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствПодольна, В. В.; Семенюк, І. В.
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2023Управління конкурентоспроможністю підприємстваНевмержицька, С. М.; Цима, Богдана Андріївна
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Чекіс, Ю. С.
гру-2024Формування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинностіСущенко, Олена Анатоліївна; Хомідов, Мухаммадюсуф Хісомович
лис-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
2024Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку УкраїниЄвсейцева, Олена Сергіївна; Толчінін-Бурунський, Євгеній С.