Issue Date | Title | Author(s) |
2020 | 90 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD) | Gryshchenko, Ivan |
2021 | Assessing students' readiness to research activities using the Hackathon Ecosystem toolkit | Goncharenko, I. M.; Krakhmalova, N. |
2021 | Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutions | Gryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S. |
2021 | Challenges in the smart grid management systems: a University energy efficiency hub case study | Nifatova, O.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O.; Verhun, M. O. |
2020 | The current state of innovation and technology transfer in Ukraine | Nifatova, O.; Sviatetskyi, V. |
2021 | Development of the innovative potential of young people on the basis of the use of the university Hackathon ecosystem | Krakhmalova, N. |
2021 | Foresight for social and labor mobility of youth based on the use of the Hackathon ecosystem | Nifatova, O.; Arabuli, Svitlana; Rębilas, R. |
2021 | Human capital as a key factor in the development of university innovation | Kozhushko, R. |
2021 | Improving the energy efficiency of buildings by providing better protective structures based on the University's Knowledge Hub | Nifatova, O. |
2021 | Managing energy efficiency and energy saving based on the university energy innovation knowledge hub | Scherbak, V. G.; Nifatova, O. |
2021 | Mathematical modeling of increasing energy efficiency of the university in the energy hub knowledge system | Gryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O. |
2021 | Methodology and technology of Hackathon ecosystem to engage university faculty and students in innovation and entrepreneurship in the context of reducing the impact of the COVID-19 pandemic | Shcherbak, V.; Arabuli, Svitlana |
2022 | Modelowanie procesow zarzadzania wspolpraca szkol wyzszych | Vitkovskyi, Yu.; Rebilas, R. |
2021 | Organization of the energy management system on the basis of the university knowledge HUB | Nifatova, O. |
2023 | Peculiarities of social responsibility of higher education institutions in conditions of innovative changes | Ptashchenko, O. V. |
2021 | Smart Grid energy conservation management based on the university's energy innovation HUB of knowledge | Volianyk, O. |
2020 | University rebranding as an effective tool of competition | Scherbak, V.; Shevchenko, O. |
2021 | Using the Hackathon ecosystem for social and professional integration of youth in the frameworks of structural and social change | Goncharenko, I. M.; Krakhmalova, N. |
2021 | Using the Hackaton ecosystem for youth employment foresight: scale, structure and functions | Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Arabuli, Svitlana; Rębilas, R. |
2021 | Using the university energy efficiency knowledge HUB for energy certification and energy audits of higher education institutions | Scherbak, V. |
2021 | Using the university's Energy Efficiency Knowledge HUB for energy renovation and energy modernization of university buildings | Scherbak, V. |
Aug-2022 | Академічна недоброчесність у вищій школі | Колодяжна, Алла Володимирівна |
2016 | Ефективність діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів | Борецька, Н. П.; Денисенко, М. П.; Ольшанська, О. В.; Мельник, А. О.; Скрипник, М. І.; Бугас, Валерій Васильович; Воронкова, Т. Є.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Бреус, Світлана Василівна; Бугас, Василь Валерійович; Булах, Т. М.; Бунда, О. М.; Григоревська, Олена Олександрівна; Зінченко, О. В.; Кабанов, В. Г.; Матюха, Микола Миколайович; Пальчук, О. І.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сербенівська, А. Ю.; Хаустова, Є. Б.; Шацька, Зорина Ярославівна; Янковець, Т. М.; Карпенко, О. В.; Кудлаєнко, С. В.; Новікова, І. Е.; Бродюк, І. В.; Ольшанський, Г. В.; Мічурін, В. О.; Приліпко, Г. С.; Приліпко, О. В.; Гісса, М. В.; Кисіль, В.; Парчинська, Н. О. |
2020 | Київський національний університет технологій та дизайну – один із найстаріших закладів вищої освіти України технологічного профілю: історія створення та сьогодення | Сакун, А. В.; Проданюк, Ф. М.; Черняк, Д. С. |
2020 | Концепція університету: історико-філософський аналіз | Бабина, Тетяна Геннадіївна |
2017 | Наука як шлях розвитку економіки | Сидоров, О. А.; Склярський, І. А. |
2017 | Особенности формирования интерьерного пространства молодежного досугового центра на базе университета | Череда, К. В.; Сафронова, Е. А.; Аглиуллин, Р. М.; Шмелёва, А. Е. |
2018 | Продуктивна діяльність розуму в творенні університетської освіти (перспективи вибору) | Ільїна, А. А. |
2023 | Стратегічні орієнтири розвитку партнерства держави, бізнесу та науки в контексті повоєнного відновлення України | Бондаренко, Світлана Михайлівна; Грищенко, І. М.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Паламарчук, В. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сагайдак, М. П.; Сімшаг, І. О.; Тарасенко, І. О.; Тарасенко, О. С.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В. |
2021 | Стратегія розвитку як ключовий фактор підвищення ефективності діяльності університету | Бєлялов, Т. Е. |
2015 | Студенти Наддніпрянської України у ХІХ - початку ХХ ст.: правовий статус, соціально-національний склад та матеріальне становище | Яремчук, В. Д.; Проданюк, Ф. М. |
2018 | Сценарії розвитку вищої освіти: глобальний контекст та стратегія України | Антонюк, Лариса Л.; Ільницький, Денис О. |
2016 | Трансформаційний потенціал класичної моделі університету | Кремень, В. Г. |
Jun-2019 | Європейська концепція підготовки фахівців з питань безпеки | Пашкевич, К. Л.; Третякова, Л. Д.; Прокопенко, І. Д. |
2019 | Інноваційні технології у формуванні професійних компетентностей у студентів модельєрів-конструкторів | Головчанська, Є. О.; Токар, Г. М.; Антонюженко, А. Ю.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В. |
2021 | Інформаційне забезпечення процесів формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти | Яценко, В. В. |
2021 | Історія процесу формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти в Україні | Яценко, В. В. |