Browsing by Subject споживач

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 49 of 49
Issue DateTitleAuthor(s)
Jul-2020Eco-friendly innovative packaging in trade logisticsBilovodska, Olena
2022Methodological foundations of creating a quality management system of business processes on the principles of sustainability at the fashion industry enterpriseBondarenko, Svitlana
2020Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесівІвасенко, М. В.; Гврітішвілі, А. В.; Савіна, М. І.; Гаркава, Т. С.; Коллє, С. М.
2017Аналіз композиційно-конструктивного рішення жакету жіночого романтичного стилюОстапенко, Н. В.; Рубанка, М. М.; Волошина, Н. М.
2018Аналіз особливостей дизайн-проектування жіночого одягу у стилі кежуалКреденець, Н. Д.; Остапенко, Н. В.; Дзяло, О. А.; Руденко, А. А.
2017Аналіз особливостей стильового рішення кежуал у жіночому одязіЛуцкер, Т. В.; Калашник, К. С.; Ніколаєва, О. М.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2024Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного винаЄжова, О. В.; Каплун, Катерина
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
May-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, В. В.
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2022Дизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю брендуЄжова, О. В.; Яковлєв, М. І.
2022Дослідження вподобань споживачів щодо вибору конструкції верху напівчеревиківЛобанова, Галина; Михайловська, Оксана; Надопта, Тетяна
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
Apr-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
Oct-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
2017Маркетинговий інструментарій сервісного підприємстваМоргулець, О. Б.; Однолеток, М. І.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2018Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносокЧередніченко, Світлана; Остапенко, Наталія; Потанін, Станіслав
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2021Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуСідлецький, І.; Кротова, Т. Ф.; Паранько, Н.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2018Принципи екодизайну при створенні упаковки як засіб збереження екологіїЧернявський, К. В.; Садірова, Надія
2018Принципи масової кастомізації на прикладі колекції жіночого одягуМусієнко, В. О.; Кирячова, М. С.; Ведернікова, Ю. О.
2023Прогнозування трендів колекцій взуттєвих виробівГараніна, Ольга; Виборна, Діана; Демчук, Дарина
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
Dec-2024Проєктування колекції жіночого одягу на основі адаптації художньо-образних особливостей творів Алли ГорськоїГерасименко, Олена Дмитрівна; Кучер, Тетяна Вадимівна
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
15-Nov-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
2018Роль та значення посередницького підприємництваМягких, І. М.; Тесленко, К. А.
2012Системний підхід до пізнання комфортності взуття на підставі аналізу фактичних відчуттів споживачем дискомфортуФордзюн, Ю. І.; Андреєва, О. А.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
Sep-2023Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"Городянська, Лариса Володимирівна; Татаровський, Артем Андрійович
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомленняЄвсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
Nov-2019Шляхи забезпечення конкурентних переваг підприємства-організатора виставокБондаренко, Світлана Михайлівна; Козиренко, І. М.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2018Інфографічні складові motion-дизайнуВасильєва, О. С.