Перегляд зібрання за групою - Теми consumer

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 40 із 40
Дата випускуНазваАвтор(и)
лют-2021Association rules in finance managementKrasnyuk, Maxim; Krasniuk, Svitlana
2023Color as a tool of influence on the consumerDubrivna, Antonina; Yermak, Inga; Kovalchuk, Ostap; Jingling, Ding
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2022Methodological foundations of creating a quality management system of business processes on the principles of sustainability at the fashion industry enterpriseBondarenko, Svitlana
2019Out-of-date trends as the means of shaping the future of fashionPysarenko, N. M.; Afanasiyeva, A. O.
2020Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесівІвасенко, М. В.; Гврітішвілі, А. В.; Савіна, М. І.; Гаркава, Т. С.; Коллє, С. М.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2024Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного винаЄжова, О. В.; Каплун, Катерина
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
тра-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, В. В.
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.
лис-2019Використання інструментів менеджменту якості у практичній діяльності підприємствБондаренко, Світлана Михайлівна; Марчук, Тетяна Ігорівна
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2022Дизайн-проєктування графічних елементів фірмового стилю брендуЄжова, О. В.; Яковлєв, М. І.
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2018Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносокЧередніченко, Світлана; Остапенко, Наталія; Потанін, Станіслав
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2021Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуСідлецький, І.; Кротова, Т. Ф.; Паранько, Н.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.
2018Принципи екодизайну при створенні упаковки як засіб збереження екологіїЧернявський, К. В.; Садірова, Надія
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
15-лис-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
2012Системний підхід до пізнання комфортності взуття на підставі аналізу фактичних відчуттів споживачем дискомфортуФордзюн, Ю. І.; Андреєва, О. А.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
вер-2023Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"Городянська, Лариса Володимирівна; Татаровський, Артем Андрійович
лис-2019Шляхи забезпечення конкурентних переваг підприємства-організатора виставокБондаренко, Світлана Михайлівна; Козиренко, І. М.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2018Інфографічні складові motion-дизайнуВасильєва, О. С.