Issue Date | Title | Author(s) |
2020 | 90 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD) | Gryshchenko, Ivan |
2021 | Assessing students' readiness to research activities using the Hackathon Ecosystem toolkit | Goncharenko, I. M.; Krakhmalova, N. |
2021 | Building a network of energy knowledge hub centres to forecast the priority development of energy efficiency and energy saving programmes in higher education institutions | Gryshchenko, Ivan; Verhun, M. O.; Prokhorovskyi, A. S. |
2021 | Challenges in the smart grid management systems: a University energy efficiency hub case study | Nifatova, O.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O.; Verhun, M. O. |
2020 | The current state of innovation and technology transfer in Ukraine | Nifatova, O.; Sviatetskyi, V. |
2021 | Development of the innovative potential of young people on the basis of the use of the university Hackathon ecosystem | Krakhmalova, N. |
2021 | Foresight for social and labor mobility of youth based on the use of the Hackathon ecosystem | Nifatova, O.; Arabuli, Svitlana; Rębilas, R. |
2015 | Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design | Shcherbak, V. |
2016 | Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design | Shcherbak, V. |
2021 | Human capital as a key factor in the development of university innovation | Kozhushko, R. |
2021 | Improving the energy efficiency of buildings by providing better protective structures based on the University's Knowledge Hub | Nifatova, O. |
2021 | Managing energy efficiency and energy saving based on the university energy innovation knowledge hub | Scherbak, V. G.; Nifatova, O. |
2021 | Mathematical modeling of increasing energy efficiency of the university in the energy hub knowledge system | Gryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Scherbak, V. G.; Volianyk, O. |
2021 | Methodology and technology of Hackathon ecosystem to engage university faculty and students in innovation and entrepreneurship in the context of reducing the impact of the COVID-19 pandemic | Shcherbak, V.; Arabuli, Svitlana |
2021 | Organization of the energy management system on the basis of the university knowledge HUB | Nifatova, O. |
2023 | Peculiarities of social responsibility of higher education institutions in conditions of innovative changes | Ptashchenko, O. V. |
2021 | Smart Grid energy conservation management based on the university's energy innovation HUB of knowledge | Volianyk, O. |
May-2024 | Soft skills development in the English language classroom: students' perspectives on the problem | Malykhin, Oleksandr; Aristova, Nataliia; Kugai, Kseniia; Vyshnevska, Maryna; Makhovych, Inna |
Jun-2023 | The synergy paradigm: the potential of information technology in university language education | Marchenko, Illia; Gudkova, N. |
2020 | University rebranding as an effective tool of competition | Scherbak, V.; Shevchenko, O. |
2021 | Using the energy efficiency HUB in the university energy management system in the context of preventing a new outbreak of the COVID-19 pandemic | Gryshchenko, Ivan |
2021 | Using the Hackathon ecosystem for social and professional integration of youth in the frameworks of structural and social change | Goncharenko, I. M.; Krakhmalova, N. |
2021 | Using the Hackaton ecosystem for youth employment foresight: scale, structure and functions | Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Arabuli, Svitlana; Rębilas, R. |
2021 | Using the university energy efficiency knowledge HUB for energy certification and energy audits of higher education institutions | Scherbak, V. |
2021 | Using the university's Energy Efficiency Knowledge HUB for energy renovation and energy modernization of university buildings | Scherbak, V. |
2016 | Багатокритеріальний факторний аналіз енергетичної ефективності будівель вищого навчального закладу | Каплун, В. В.; Щербак, В. Г. |
2020 | Київський національний університет технологій та дизайну – один із найстаріших закладів вищої освіти України технологічного профілю: історія створення та сьогодення | Сакун, А. В.; Проданюк, Ф. М.; Черняк, Д. С. |
2019 | Концептуальні положення управління економічною безпекою ЗВО | Цимбаленко, Н. В. |
2018 | Концепція розвитку та державного регулювання діяльності закладів вищої освіти | Кузьмін, Олег Є.; Яструбський, Михайло Я.; Жук, Лілія В. |
2016 | Методичні підходи до аналізу ефективності управління ВНЗ | Моргулець, О. Б.; Григоревська, Олена Олександрівна |
2015 | Механізми фінансування дослідницько-інноваційної діяльності університетів у США | Луговий, В. І.; Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. |
2017 | Особенности формирования интерьерного пространства молодежного досугового центра на базе университета | Череда, К. В.; Сафронова, Е. А.; Аглиуллин, Р. М.; Шмелёва, А. Е. |
2019 | Принципи управління економічною безпекою закладів вищої освіти | Цимбаленко, Н. В. |
2021 | Стратегія розвитку як ключовий фактор підвищення ефективності діяльності університету | Бєлялов, Т. Е. |
2015 | Студенти Наддніпрянської України у ХІХ - початку ХХ ст.: правовий статус, соціально-національний склад та матеріальне становище | Яремчук, В. Д.; Проданюк, Ф. М. |
2018 | Сценарії розвитку вищої освіти: глобальний контекст та стратегія України | Антонюк, Лариса Л.; Ільницький, Денис О. |
2017 | Узагальнення положень аналізування і оцінювання діяльності ВНЗ | Кузьмін, О. Є.; Мельник, О. Г.; Яструбський, М. Я. |
2020 | Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовища | Ніфатова, О. М.; Литовка, Ю. С. |
Jun-2019 | Європейська концепція підготовки фахівців з питань безпеки | Пашкевич, К. Л.; Третякова, Л. Д.; Прокопенко, І. Д. |
2013 | Іміджева привабливість напрямів підготовки вищого навчального закладу | Власюк, Т. М.; Макатьора, Д. А. |
2019 | Інноваційні технології у формуванні професійних компетентностей у студентів модельєрів-конструкторів | Головчанська, Є. О.; Токар, Г. М.; Антонюженко, А. Ю.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В. |
2021 | Інформаційне забезпечення процесів формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти | Яценко, В. В. |
2021 | Історія процесу формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти в Україні | Яценко, В. В. |