Browsing by Subject image

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 57 of 57
Issue DateTitleAuthor(s)
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
2021Artistic and graphic design of advertisements of the late XIX – early XX century (based on the materials of the Kyiv Calendars)Krotova, T. F.; Osadcha, A. M.; Struminska, Tetiana; Ryabinova, I. M.
2022Chinese characters: modern approaches in designDubrivna, Antonina; Bao, Pingping; Wang, Luyang; Xiao, Bingkun
May-2020Computer graphicsHlembotckiy, V.; Kugai, Kseniia
2018Design evaluation of sustainable fashionWagner, Melissa; Curteza, Antonela
2020Fashion design in a multicultural spaceKolosnichenko, M. V.; Pashkevich, Kalina; Krotova, T. F.; Yakovlev, Mykola; Nikolayeva, T. V.; Ostapenko, N. V.; Kolosnichenko, O. V.; Chuprina, N. V.; Tretiakova, L. D.; Yezhova, Olga; Kredenets, N. D.; Ovcharek, V. Ye.; Vasylieva, Olena; Vynnychuk, M. S.; Lutsker, T. V.; Nikolayeva, T. I.; Prykhodko-Kononenko, I. O.; Donchenko, Svitlana; Rubanka, Alla; Struminska, Tetiana; Omelchenko, G. V.; Rubanka, Mykola; Vasylieva, I. V.
2021Graphic oriented design of a modern cityHovhannisyan, S.
2024Inspiratio: картина Андрія Антонюка "Тарас Шевченко (в казематі)". ІнтертекстТарасенко, А. А.; Тарасенко, О. А.; Сікорська, В. Ю.
2021Symmetry in the visual communication design: methods of dynamic image constructionSkliarenko, N. V.; Gryshchenko, Ivan; Kolosnichenko, M. V.
Nov-2020Theoretical aspects of the concepts of self-image and self-presentationKolodiazhna, Alla
2016Використання новітніх технологій при проектуванні деталей низу ортопедичного взуттяАстістова, Т. І.; Світельський, І. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2020Вплив супрематизму на сучасний дизайн одягуМихайлова, Рада; Коропенко, Маріанна
2020Вплив сучасної культури на графіку анімації (на прикладі анімаційного фільму "Людина-Павук: через Всесвіти")Довженко, Ірина; Шульга, Анастасія
2020Дизайн альтернативних молодіжних образів в стилістиці кінематографу ХХ століттяКудрявцева, Н. І.; Ніколаєва, Тетяна; Зяєва, Валентина; Шафранська, Тетяна
2018Дискурс розвитку мислення в контексті психологічного аналізуСакун, А. В.
2016Дослідження математичних методів опису 2-х мірних контурів та розробка програмного забезпечення побудови креслень швейних виробівАстістова, Т. І.; Баб'як, О. І.
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська, Л. С.
2020Задачі гармонізації архітектурно-предметного середовища за умов динамічного сприйняттяКащенко, Олександр; Плісс, Наталія
2022Зовнішні маркери ділового іміджу сучасного політикаМихайлова, Р. Д.; Костюченко, О. В.
2022Книжкова графіка Людмили Корж-Радько. Художня форма і мистецький контекстРадько, Катерина
2020Кольорознавство як складова підготовки фахівців перукарського мистецтваСавіцька, Олена
20-Dec-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2015Місце і роль Прообразу України в англомовному рецептивно-інтерпретативному дискурсі української літературиТьопенко, Юлія Андріївна
2014Науково-методичні принципи формування стилю та іміджу в курсовому проектуванні дизайнерівНіколаєва, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2018Національні та патріотичні особливості образів сучасного українського татуКротевич, О. В.
2018Образ гетьмана Івана Мазепи в російській літературі першої половини ХІХ століттяПроданюк, Ф. М.
2019Образ і символ квітучого дерева у мистецтвІ Китаю і ЄвропиЛай, Юеге
2020Особливості візуалізації логотипів музичних колективів незалежної УкраїниМіхєєва, Л. В.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
27-Dec-2024Особливості створення образу в сучасній пейзажній фотографіїСкляренко, Валерій Олександрович
2020Особливості формування стильових образів в молодіжній моді ХХ століттяГайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Шафранська, Тетяна; Джаліліан, Фахіме
2018Особливості формування іміджу закладу вищої освітиСтанкова, А. О.; Холодний, Г. О.
2016Позитивний імідж викладача як показник його педагогічної майстерностіВнукова, Ольга Миколаївна
2024Політичній плакат та його реалізація засобами графічного дизайнуМихайлова, Рада; Пальчевський, Андрій
2024Рекламна графіка у візуальному просторі м. Києва кінця ХІХ – початку ХХІ століттяКротова, Т. Ф.; Осадча, А. М.
2021Розробка дизайн-проєкту ілюстрованої дитячої книгиПашкевич, К. Л.; Тищенко, Т. О.
2023Розробка книжкової ілюстрації віршованих творів "Вибране" Василя СтусаКолісник, О. В.; Рибак, Катерина
16-Jun-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
Dec-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, І. Ф.
2016Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладуДіденко, Є. О.
Jan-2020Теоретико-методичні засади забезпечення ефективності функціонування підприємстваДіденко, Є. О.; Чумак, О. В.
2022Тон ван дер Вір: особливості авторського дизайну вітрин і манекенівЛагода, Оксана; Лю, Пейвей
2021Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуБойко, Я. В.; Костинець, В. В.
2023Управління іміджем туристичного підприємстваНевмержицька, С. М.; Ляшиченко, Андрій Ігорович
2014Формування позитивного іміджу підприємстваКостюк, Г. В.; Сторожук, В. В.
2022Формування професійного іміджу майбутнього викладача професійного коледжуКолодяжна, Алла Володимирівна; Романенко, Іван Денисович
2021Формування професійного іміджу майбутніх викладачів закладу професійно-технічної освітиКолодяжна, Алла Володимирівна; Романенко, Іван Денисович
26-Jun-2024Формування іміджу на підприємствах сфери гостинностіГородянська, Лариса Володимирівна; Харченко, Владислава Вікторівна
2022Фірмовий стиль як основа бренду спортивної командиЄжова, О. В.; Парасіч, Анна; Семчук, Анастасія
2019Художньо-образне моделювання в біодизайніКащенко, О. В.
2023Художньо-символічні засоби вираження влади і впливу в образах видатних постатей Стародавнього СвітуОвакімян, Лаура; Кротова, Т. Ф.
Apr-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
Mar-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Імідж сучасного викладача: особливості його розуміння студентамиКириченко, Римма Вікторівна; Колодяжна, Алла Володимирівна
2024Інтегральна модель персонального бренду дизайнераУдріс-Бородавко, Н. С.; Гордійчук, Я. Ю.