Browsing by Subject імідж

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 48 of 48
Issue DateTitleAuthor(s)
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
Mar-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2020Вплив супрематизму на сучасний дизайн одягуМихайлова, Рада; Коропенко, Маріанна
2019Гендерні особливості іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна; Шадюк, Д. С.
2020Дизайн альтернативних молодіжних образів в стилістиці кінематографу ХХ століттяКудрявцева, Н. І.; Ніколаєва, Тетяна; Зяєва, Валентина; Шафранська, Тетяна
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська, Л. С.
2017Жінка в ролі політичного лідераКадлубович, Т. І.; Мисак, С. В.
2022Зовнішні маркери ділового іміджу сучасного політикаМихайлова, Р. Д.; Костюченко, О. В.
2018Зовнішній імідж особистостіКолодяжна, Алла Володимирівна; Бойко, С. П.
2025Комунікаційні засоби в дизайні костюма у контексті формування професійного іміджуКротова, Тетяна Федорівна; Овакімян, Лаура Юріївна
20-Dec-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
Apr-2024Мова викладача та його професійний іміджКолодяжна, А. В.; Коваль, Д. Є.
2014Науково-методичні принципи формування стилю та іміджу в курсовому проектуванні дизайнерівНіколаєва, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2020Особливості візуалізації логотипів музичних колективів незалежної УкраїниМіхєєва, Л. В.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2020Особливості формування стильових образів в молодіжній моді ХХ століттяГайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Шафранська, Тетяна; Джаліліан, Фахіме
2018Особливості формування іміджу закладу вищої освітиСтанкова, А. О.; Холодний, Г. О.
2016Позитивний імідж викладача як показник його педагогічної майстерностіВнукова, Ольга Миколаївна
2019Причини підвищення уваги до іміджу в сучасному світіКолодяжна, Алла Володимирівна; Шпетна, А. В.
2023Проблема формування іміджу туристичного підприємстваШевчук, С. М.; Коренько, К. О.
16-Jun-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
May-2015Самопрезентація як створення зовнішнього іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна
2019Соціальний стереотип та його роль у створенні іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна; Дуброва, Н. С.
Dec-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, І. Ф.
2016Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладуДіденко, Є. О.
Jan-2020Теоретико-методичні засади забезпечення ефективності функціонування підприємстваДіденко, Є. О.; Чумак, О. В.
2022Тон ван дер Вір: особливості авторського дизайну вітрин і манекенівЛагода, Оксана; Лю, Пейвей
2021Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуБойко, Я. В.; Костинець, В. В.
2023Управління іміджем туристичного підприємстваНевмержицька, С. М.; Ляшиченко, Андрій Ігорович
2014Формування позитивного іміджу підприємстваКостюк, Г. В.; Сторожук, В. В.
2024Формування професійного іміджу майбутнього викладача закладу професійної (професійно-технічної) освітиБілянська, М. М.; Коваль, Д. Є.
2022Формування професійного іміджу майбутнього викладача професійного коледжуКолодяжна, Алла Володимирівна; Романенко, Іван Денисович
2021Формування професійного іміджу майбутніх викладачів закладу професійно-технічної освітиКолодяжна, Алла Володимирівна; Романенко, Іван Денисович
26-Jun-2024Формування іміджу на підприємствах сфери гостинностіГородянська, Лариса Володимирівна; Харченко, Владислава Вікторівна
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2022Фірмовий стиль як основа бренду спортивної командиЄжова, О. В.; Парасіч, Анна; Семчук, Анастасія
2019Я-концепція особистості як мотив діяльності по створенню іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна; Дацко, М. В.
Apr-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
2019Імідж в контексті соціального впливуКолодяжна, Алла Володимирівна; Бордюк, М. О.
Mar-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
Oct-2020Імідж педагога як психологічна проблемаКолодяжна, Алла Володимирівна
2021Імідж сучасного викладача: особливості його розуміння студентамиКириченко, Римма Вікторівна; Колодяжна, Алла Володимирівна
2024Інтегральна модель персонального бренду дизайнераУдріс-Бородавко, Н. С.; Гордійчук, Я. Ю.