Browsing by Subject бренд

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 85 of 129  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2023Analysis of foreign experience of effective management of company brands: modern regulatory and legal models of brand managementKrakhmalova, T.
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2022Artistic and compositional features of children's costume in Ukraine of the 20th – early 21st centuriesGerasymenko, Olena; Remenieva, T. V.; Frolov, Ivan; Trushyna, T. K.
2022Development and peculiarities of branding in military timeDoroshenko, A.; Zagarna, D.; Lemishko, D.; Ievseitseva, Olena
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V.; Marchenko, S. M.
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprisesDudko, P.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2023Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтваШаура, Аліна; Ярошевець, Олена; Сидоренко, Юлія; Маслєннікова, Вікторія; Ніколайчук, Поліна
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2024Аналіз логотипів як елементів ідентифікації брендуМельник, Л. М.; Купрій, Іван; Пилипюк, Ярослав
2018Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустріїГерасименко, О. Д.; Мусієнко, Володимир
2023Аналіз тенденцій посилення культурної ідентичності в сучасному графічному дизайніШевченко, Анна; Горносталь, Ілона
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2024Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного винаЄжова, О. В.; Каплун, Катерина
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2018Бренди в сучасному суспільствіКадлубович, Т. І.; Гавриленко, В. М.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіВергун, А. М.; Козінець, А. І.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
May-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, В. В.
Nov-2023Вибір колірної гами при розробці веб-сайту для мереж ресторанного бізнесуСлітюк, О. О.; Васильєва, О. С.; Жайворон, В. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2024Вплив дизайну одягу як креативної індустрії на формування національного бренду УкраїниСмикало, Катерина
2022Вплив художніх стилів фірмового стилю на імідж компаніїПашкевич, Калина; Руденко, М. Ф.; Куценко, Анастасія; Савчук, Анастасія
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2018Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництваХаустова, Є. Б.; Бунда, О. М.; Зінченко, О. В.
2017Графические особенности коммерческих наименованийСинявская, О. Е.
2022Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіКолосніченко, М. В.; Гула, Є. П.; Пашкевич, К. Л.; Кротова, Т. Ф.; Яковлєв, М. І.; Колосніченко, О. В.; Колісник, О. В.; Остапенко, Н. В.; Чупріна, Н. В.; Єжова, О. В.; Скляренко, Н. В.; Рубанка, А. І.; Приходько-Кононенко, І. О.; Струмінська, Т. В.; Луцкер, Т. В.; Омельченко, Г. В.; Головчанська, Є. О.; Герасименко, О. Д.; Гальчинська, О. С.; Олійник, Г. М.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2021Дизайн упаковки лімітованої серіїГаноцька, Ольга
2020Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможностіЄфременкова, Надія Андріївна
2024Динаміка розвитку українського дизайну під час війниУдріс-Бородавко, Н. С.
2021Дитяча мода в Україні ХХ – початку ХХІ століть: еволюція, тенденції, проєктна практикаПашкевич, К. Л.; Герасименко, О. Д.
2022Дослідждення ролі логотипу в розробці дизайну брендуГальчинська, Ольга; Кужильська, Ангеліна; Басанець, Олександра; Ермак, Інга; Ю, Сіньлі
2018Дослідження методів роботи байєра при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуттяІвасенко, М. В.; Гаркавенко, С. С.; Башинська, О. А.
2022Еволюція і тенденції розвитку логотипів дитячих магазинівКуценко, Анастасія; Мартиненко, Вікторія
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2021Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї ВіттонНіколаєва, Т. В.; Гайова, І. Л.; Давиденко, І. В.; Баранова, А. І.; Паранько, Н. П.
2024Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації брендуОганесян, С. В.; Колісник, О. В.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2022Кодована інформація як інноваційний засіб у дизайні рекламиВоробчук, М. С.; Пашкевич, Калина; Яковлєв, Микола; Скляренко, Наталія
2023Колір в графічному дизайні як спосіб впливу на споживачаКуценко, Анастасія; Тимченко, Єлизавета
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2023Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійКуценко, Анастасія; Пустовіт, Марина; Васильєва, О. С.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
2023Моніторинг формування брендингу текстилю та одягу на європейських ринкахГанущак-Єфіменко, Л. М.; Шкода, М. С.; Касумов, Т. А.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2023Особистий бренд дизайнера: як вдало зарекомендувати себе та виділитися серед конкурентівПрусак, Володимир; Цундер, Ольга; Супрун, Софія
2022Особливості брендингу в туристичній галузіКостинець, В. В.; Мадера, С. Г.
2019Особливості вибору кольорів при створенні дизайну бізнес-сайтуСлітюк, О. О.; Дєнчік, В. В.
2024Особливості використання засобів графічного дизайну для розробки елементів фірмового стилюМазніченко, О. В.; Самсонідзе, Марія; Нога, Анастасія
2018Особливості використання методу трансформації в дизайн-проектуванні колекцій виробів з текстилюСлітюк, О. О.; Созонюк, С. Ю.
2022Особливості дизайну упаковки товару харчової групи: українські бренди у кондитерській сферіПоліщук, Олена; Гнатюк, Марина
2023Особливості презентації культурних кодів у фірмовому стилі українських брендівКолісник, О. В.; Голуб, Ольга Ігорівна; Оганесян, С. В.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
Oct-2019Особливості розвитку індустрії дитячої моди ХХ – початку ХХІ століттяГерасименко, О. Д.; Костогриз, Ю. О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.
2022Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендівОлійник, Г. М.; Луцкер, Т. В.; Остапенко, Н. В.
2022Особливості розробки упаковки в харчовій сферіМамедова, Я. Р.
2012Особливості споживчих властивостей взуття "Naturalizer"Беднарчук, М. С.; Драбик, З. В.
May-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
Mar-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2017Принципи формування асортименту колекцій одягу ready-to-wearГерасименко, О. Д.; Фролов, І. В.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
Dec-2024Проєктування колекції жіночих прикрас в системі костюм в стилі модернГерасименко, Олена Дмитрівна; Брижак, Ангеліна Юріївна
Dec-2024Проєктування колекції сучасного одягу на основі синтезу характерних ознак стилю гранж та сучасних технологійГерасименко, Олена Дмитрівна; Сімінько, Мирослава Володимирівна
Oct-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2022Підготовка майбутніх фахівців до підтримки українських брендів засобами комп’ютерного дизайнуЄжова, Ольга; Пашкевич, Калина; Герасименко, Олена
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2022Ребрендинг логотипів кіберспортивних командБогайчук, М. І.; Струмінська, Т. В.
2022Ребрендинг та елементи айдентики біосферного заповідника "Асканія Нова"Батрак, Вадим; Климович, Ольга; Хиневич, Р. В.; Довженко, Ірина
2022Ребрендинг як інструмент для перспективних змін брендуХиневич, Р. В.; Шевела, Вікторія; Батрак, Вадим