Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 85 із 121  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2022The formation of marketing mechanisms for managing business development based on predictive analyticsGorodetskiy, Yu.
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O. V.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2018Managing marketing research in education as needs for education changingSrypnyk, M. I.; Hryhorevska, O. O.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2023Автоматизація прийняття маркетингових рішеньБиба, В. К.
кві-2024Акторське мистецтво як ефективний інструмент в популяризації творчого проєкту засобами соціальних мережАрдельян, Л. М.
2016Аналіз витрат на збут промислових підприємствПоклонська, Л. С.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2022Аспекти туристичного маркетингуКостинець, В. В.; Когут, О. В.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
гру-2024Вдосконалення комунікаційної політики просування продукції в сфері ІТ-технологійКвіта, Галина Миколаївна; Соіна, Олександра Вікторівна
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2024Впровадження систем автоматизації управління маркетинговою діяльністю на підприємствіБугас, Наталія Валеріївна; Худіна, Аліна Олександрівна
2023Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізаціяКарпик, Я. М.; Імнадзе, І. Н.
2023Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговуванняБорисова, Оксана Володимирівна; Давиденко, Олександр Олександрович
2024Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємствОрел, А. М.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
гру-2019Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктівЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2023Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змінКарпик, Я. М.; Пурей, Є. Ю.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2023Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспектМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2011Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємствПузирьова, П. В.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"Коноваленко, А. С.
20-гру-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
2019Маркетинг як метод управління ефективністю підприємстваВоронкова, Т. Є.; Танцюра (Ємець), А. В.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2018Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікаціяСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2022Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походженняСалій, О. О.; Баула, О. П.; Мелеш, К. Ю.; Кузьміна, Г. І.
2020Маркетингові дослідження ринку рентгеноконтрастних лікарських засобівПальчевська, Т. А.; Ражик, А. В.
2016Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2024Маркетингові комунікації промислових підприємств під час воєнного стану: збереження конкурентоспроможності та стратегії підвищення ефективностіІванов, А. О.
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2024Моделі та методи оцінки ефективності інвестування в інтелектуальний капітал підприємстваОрел, А. М.; Жулинець, Р. В.; Пітік, В. С.; Березкін, К. М.
2020Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництваГуліна, О. Д.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2024Організація та управління стратегічним розвитком підприємства на основі програмно-цільового підходу в маркетингуОрел, Анна Миколаївна; Камнев, Олег Олександрович; Манжула, Владислав Олегович
2013Організація і методика інформаційної роботиЧубукова, О. Ю.; Гончаренко, А. П.; Синенко, О. І.; Антошкіна, Л. І.
2013Основні фактори конкурентоспроможністі підприємства на ринку санітарно-гігієнічної продукції в УкраїніОстапчук, Н. О.; Коваль, О. М.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2012Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю УкраїниСаламацька, О. Ю.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
29-чер-2024Особливості планування діяльності в сільському, зеленому туризміПузирьова, П. В.; Коренько, Катерина Олександрівна
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2017Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технологіїХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Планування рекламної кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2023Підвищення конкурентоспроможності бізнесу: маркетинг та цифровізаціяМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2024Розвиток концепції зеленого маркетингу як інструмент наближення до соціально-відповідального споживачаРоманенко, В. Р.
2021Розвиток малого підприємництва в регіональній економіціЩербак, В. Г.; Бордюк, М. О.
2019Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходуПтащенко, О. В.
гру-2024Розвиток стратегічного маркетингу та його економічна ефективність у міжнародних компаніяхПузирьова, Поліна Володимирівна; Балов, Григорій Юрійович
2020Розвиток стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваАреф'єв, С. О.; Мельник, П. І.
2024Розробка дизайну рекламного ролика з метою презентації продукту засобами мультимедіаХиневич, Р. В.; Шепель, Денис
2024Розробка рекламного відео «Протез майбутнього» на основі конвергенції 3d-моделювання та motion-дизайнуХиневич, Р. В.; Фундовний, Данило
2017Розширення можливостей використання публічних бездротових мережБут, О. І.; Волівач, А. П.