Перегляд зібрання за групою - Теми реклама

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 85 із 105  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
20213D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакатуКолісник, О. В.; Косташ, Д. О.
кві-2023Advertising of medicines in Ukraine: an ethical and legal viewPokataev, Pavlo; Bodnarchuk, Oleh; Hryshyna, Tetiana; Korolkov, Vladyslav; Demianchuk, Yurii
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2021Current design trends in computer game advertisingHovhannisyan, S.; Hula, Y. P.; Maznichenko, Oksana; Boldyreva, O. A.
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2023Media literacy in modern education: challenges and trendsKorobova, Olha
2024Modern development of identity and advertising for companies in digital agePashkevych, Kalyna; Zhang, Xiaohan; Biriukova, Yulia
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2023Адаптивна роль плакату в контексті розвитку сучасного мистецтваКолосніченко, О. В.; Остапенко, Н. В.; Пашкевич, К. Л.; Мазніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Скляренко, Н. В.; Чупріна, Н. В.; Косенко, Д. Ю.; Луцкер, Т. В.; Струмінська, Т. В.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.; Колосніченко, М. В.
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь
2024Актуальні тенденції соціального плакатуГула, Є. П.; Масира, Софія
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2014Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості УкраїниТрусова, М. М.; Яцишина, Л. К.
2018Аналіз складових елементів інфографікиВасильєва, О. С.; Бурсак, К. В.
2019Аналіз технологій фотовідеодизайну у створенні сучасної музейної експозиціїОвчарек, В. Є.; Довженко, І. Б.; Петрова, О. В.
2019Аудит витрат на просування продукції: розвиток організації та методикиГригоревська, Олена Олександрівна; Семчук, Інна Василівна
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2023Бренд-комунікаціїІванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.; Євсейцева, О. С.; Іванов, В. Ф.; Ромат, Є. В.
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.
2018Використання Unreal Engine для створення інтерактивних презентацій у віртуальній реальностіФефелов, Андрій
2024Використання штучного інтелекту при створенні дизайну реклами українського банкуВасильєв, Олександр Сергійович; Краснослободцева, Галина Сергіівна
2015Виставка як ефективний захід спільної презентації промислових товарів і мистецьких творівОвчарек, В. Є.
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2015Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобівВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Гребньов, Георгій Миколайович
2020Вплив ретушованих зображень в сучасному інформаційному середовищі на стандарти краси, оцінку зовнішності та самооцінку людиниОмельченко, Г. В.; Бакрі, Суид; Донченко, С. В.
2020Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламіХиневич, Р. В.; Єрмоленко, Дмитро; Омельченко, Г. В.
2020Візуально-образна мова fashion-ілюстраціїДубрівна, А. П.; Кружиліна, К. А.
2024Візуальні засоби використання логотипа як інструменту дизайну рекламиВасильєва, О. С.; Любинцова, Ангеліна
2022Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіКолосніченко, М. В.; Гула, Є. П.; Пашкевич, К. Л.; Кротова, Т. Ф.; Яковлєв, М. І.; Колосніченко, О. В.; Колісник, О. В.; Остапенко, Н. В.; Чупріна, Н. В.; Єжова, О. В.; Скляренко, Н. В.; Рубанка, А. І.; Приходько-Кононенко, І. О.; Струмінська, Т. В.; Луцкер, Т. В.; Омельченко, Г. В.; Головчанська, Є. О.; Герасименко, О. Д.; Гальчинська, О. С.; Олійник, Г. М.
2022Дизайн та розробка анімаційного ролика на просторах медіаринкуТименко, Володимир Петрович; Гукова, В. Ю.
2017Етапи розвитку інфографікиВасильєва, О. С.; Зионг Фионг Нга
2019Ефективний соціальний відеоролик як засіб впливу на громадську свідомістьОвчарек, В. Є.; Вовк, У. М.
2017Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовахБорецька, Н. П.; Молчанова, О. О.
2018Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послугЧернявський, К. В.; Кожедуб, В. О.
2018Ключові складові інформаційного менеджменту сучасного підприємстваКриворот, І. П.; Щербак, В. Г.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
жов-2023Комунікативна роль рекламного тексту у формуванні соціумуМунтян, Олександр Олександрович
2021Концепция сувенирной рекламной продукции для Национального Академического драматического театра им. Якуба КоласаПопова, Александра; Хоняк, Юлия
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
20-гру-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2022Маркетингові інструменти антикризового управління підприємствомБондаренко, Світлана Михайлівна; Громадський, Антон Олександрович
2009Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаровГудкова, Наталья Николаевна
2019Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукціїГригоревська, Олена Олександрівна
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2021Орнамент як феномен культуротворчостіЧистіков, Олексій
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2022Особливості дизайну рекламних афіш музичних заходівМазніченко, О. В.; Кугай, Т. А.; Приходько, Ірина; Пашукова, С. Г.
2019Особливості дизайну рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігорХиневич, Р. В.; Васильєва, О. С.; Жиденко, А. І.
2022Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналізКолісник, О. В.; Приходько, Ірина Вадимівна
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2016Особливості презентації фотографічних творів на мистецьких та торгово-промислових виставкахОвчарек, В. Є.; Мироненко, Вікторія Олександрівна
2017Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльностіБернат, Л. А.; Кугай, Т. А.; Мамонтова, А. М.
2023Особливості розробки фірмового стилюМусієнко, Володимир; Шкурлей, Маргарита; Михайлюк, Ольга; Гальчинська, Ольга; Петрова, Інна
2020Особливості створення ефективного рекламного плакатуГула, Є. П.; Демченко, Ганна; Черниш, Маріанна
гру-2012Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладахЄвсейцева, О. С.; Ормонов, М. О.
2016Плакат - як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
чер-2021Плакат як засіб соціальної рекламиЄжова, О. В.; Бадовська, Валерія Олегівна
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2022Плакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19Єжова, О. В.; Пашкевич, Калина; Остапенко, Наталія; Вертило, Катерина; Єншина, Заріна; Чуанцзінь, Чжоу
2020Правове регулювання реклами: досвід України та країн Європейського СоюзуОлійник, А. Ю.; Лисенкова, О. О.
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2020Принципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайніСлітюк, О. О.; Овчарек, В. Є.; Семеняка, І. В.; Мельник, Ю. О.
2015Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2014Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
2018Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікаційЛугова, В. М.; Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.
2017Психологічні механізми залучення уваги у рекламіПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
кві-2024Реклама та брендинг в готельно-ресторанному бізнесіСтепанова, О. А.; Масюткін, А. С.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2024Рекламна графіка у візуальному просторі м. Києва кінця ХІХ – початку ХХІ століттяКротова, Т. Ф.; Осадча, А. М.
2021Рекламна фотографіяОвчарек, Володимир; Штонда, Анна; Дякон, Ярослав; Потанін, Станіслав; Чернявський, Богдан
2024Рекламний відеоролик як синтез медіа: українські реалії воєнного часуДіденко, О. М.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
2024Розвиток туристичних об’єктів у кризові періоди: соціальні та інформаційні чинникиСеменюк, Лариса Леонтіївна; Семенюк, Олег Анатолійович
2024Розробка дизайну фото- та відеопродукції для рекламних мультимедійних проєктівЛітвінов, Ярослав; Хиневич, Руслана
бер-2021Розробка та впровадження web-сайту дизайн студіїЯворський, О. Л.; Гулькова, Марія Станіславівна
16-чер-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2019Роль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарівБорецька, Н. П.; Бойко, Я. В.