Перегляд зібрання за групою - Теми advertising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 76 із 76
Дата випускуНазваАвтор(и)
20213D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакатуКолісник, О. В.; Косташ, Д. О.
2018Artificial intelligence in the world of marketingVyshnevska, Maryna; Bohomolenko, A. V.
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2021Current design trends in computer game advertisingHovhannisyan, S.; Hula, Y. P.; Maznichenko, Oksana; Boldyreva, O. A.
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
гру-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, Olena
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
гру-2021Impact of the pandemic on retail trade in UkraineBrzhozovskyi, T.; Gudkova, N.
2015Language of internet advertisement (on the example of advertisements of higher education institutions)Majkowska, A.
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2024Modern development of identity and advertising for companies in digital agePashkevych, Kalyna; Zhang, Xiaohan; Biriukova, Yulia
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2018The main factors of viral marketing or how to capture consumer attentionVyshnevska, Maryna; Sapian, A. S.
2018The role of graphic design in modern worldBurlaka, I. Y.; Dziublik, O. Y.
гру-2021Video advertisement as a tool for promotion of goods and services on the InternetBoldyreva, O.; Gudkova, N.
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь
2024Актуальні тенденції соціального плакатуГула, Є. П.; Масира, Софія
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2014Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості УкраїниТрусова, М. М.; Яцишина, Л. К.
2019Аудит витрат на просування продукції: розвиток організації та методикиГригоревська, Олена Олександрівна; Семчук, Інна Василівна
2023Визначення особливостей проектування анімованої інфографіки як напрямку мультимедійного дизайнуВасильєва, О. С.; Слітюк, О. О.; Васильєв, О. С.
2018Використання Unreal Engine для створення інтерактивних презентацій у віртуальній реальностіФефелов, Андрій
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2020Вплив ретушованих зображень в сучасному інформаційному середовищі на стандарти краси, оцінку зовнішності та самооцінку людиниОмельченко, Г. В.; Бакрі, Суид; Донченко, С. В.
2020Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламіХиневич, Р. В.; Єрмоленко, Дмитро; Омельченко, Г. В.
2020Візуально-образна мова fashion-ілюстраціїДубрівна, А. П.; Кружиліна, К. А.
2022Дизайн та розробка анімаційного ролика на просторах медіаринкуТименко, Володимир Петрович; Гукова, В. Ю.
2018Ключові складові інформаційного менеджменту сучасного підприємстваКриворот, І. П.; Щербак, В. Г.
2021Концепция сувенирной рекламной продукции для Национального Академического драматического театра им. Якуба КоласаПопова, Александра; Хоняк, Юлия
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2022Маркетингові інструменти антикризового управління підприємствомБондаренко, Світлана Михайлівна; Громадський, Антон Олександрович
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2021Орнамент як феномен культуротворчостіЧистіков, Олексій
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2022Особливості дизайну рекламних афіш музичних заходівМазніченко, О. В.; Кугай, Т. А.; Приходько, Ірина; Пашукова, С. Г.
2019Особливості дизайну рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігорХиневич, Р. В.; Васильєва, О. С.; Жиденко, А. І.
2022Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналізКолісник, О. В.; Приходько, Ірина Вадимівна
2016Особливості презентації фотографічних творів на мистецьких та торгово-промислових виставкахОвчарек, В. Є.; Мироненко, Вікторія Олександрівна
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2023Особливості розробки фірмового стилюМусієнко, Володимир; Шкурлей, Маргарита; Михайлюк, Ольга; Гальчинська, Ольга; Петрова, Інна
2020Особливості створення ефективного рекламного плакатуГула, Є. П.; Демченко, Ганна; Черниш, Маріанна
2015Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторіПетко, А. К.; Дубрівна, А. П.
2016Плакат - як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
чер-2021Плакат як засіб соціальної рекламиЄжова, О. В.; Бадовська, Валерія Олегівна
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2022Плакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19Єжова, О. В.; Пашкевич, Калина; Остапенко, Наталія; Вертило, Катерина; Єншина, Заріна; Чуанцзінь, Чжоу
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2020Принципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайніСлітюк, О. О.; Овчарек, В. Є.; Семеняка, І. В.; Мельник, Ю. О.
2015Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2014Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
2018Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікаційЛугова, В. М.; Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2024Рекламна графіка у візуальному просторі м. Києва кінця ХІХ – початку ХХІ століттяКротова, Т. Ф.; Осадча, А. М.
2021Рекламна фотографіяОвчарек, Володимир; Штонда, Анна; Дякон, Ярослав; Потанін, Станіслав; Чернявський, Богдан
2024Рекламний відеоролик як синтез медіа: українські реалії воєнного часуДіденко, О. М.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
16-чер-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2022Соціальний плакат як особливий жанр мистецтваЄжова, О. В.; Колосніченко, Олена; Остапенко, Наталія; Пашкевич, Калина
15-лис-2023Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послугДьяченко, Роксолана Вікторівна; Тонких, Олексій Григорович
2015Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людиниЯремова, М. П.; Чернявський, К. В.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.
2015Сучасний стан та перспективи розвитку Інтернет-реклами в УкраїніГолубєв, Л. П.
2017Сучасні проблеми та методи ефективної організації рекламної діяльностіНеживенко, П.
2024Сучасні пріоритети у проєктуванні основних елементів фірмового стилюКороль, Анатолій; Цальцалко, Дар'я
2022Сучасні тенденції в айдентиці та рекламі компаній з розробки ігорКолісник, О. В.; Болдирева, Ольга
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2023Туристичні дестинації: стратегії розвитку та рекламиСеменюк, О. А.; Семенюк, Л. Л.
бер-2023Фотографія як складова візуальної рекламиХиневич, Р. В.; Коняєва, Марія
2013Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадженняГоловкіна, Н. В.; Шутовський, Д. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Інфографічні складові motion-дизайнуВасильєва, О. С.